Outsourced Prospection Center voor KMO’s:
Analyse van de situatie
Wij analyseren de recente commerciële historiek van het bedrijf: een SWOT-analyse die de zwakke en sterke punten beoordeelt en ze kwantificeert.
Zwakke en sterke punten
De zwakke en sterke punten worden in een scenario van voorspelbare en gewenste ontwikkelingen gegoten.
Doelstellingen van de strategische denkoefeningen
Wij bepalen ontwikkelingspijlers die de risico’s verminderen en het gewenste commercieel rendement optimaliseren.
Doelgroepbepaling, segmentering
Wij kunnen onze ervaring en de historische ervaring van de klant benutten om een te benaderen doelmarkt te bepalen: dit zetten wij om in een te ontwikkelen concrete database.
Marktstudie
In het kader van een kwalitatieve en kwantitatieve studie evalueren wij de voorspelbare rendementen van de overwogen strategie.
Databasebeheer
Selectie: uit de meer dan 33000 bedrijven die in ons CRM-gegevensbestand staan, selecteren wij de targets op basis van de criteria voor de te benaderen bedrijven
CRM
Wij voeren de gekozen bestanden in in het CRM-systeem (Custumor Relationship Management).
Dynamisch bestandsbeheer
Op basis van de feedback van de acties doen wij de bestanden evolueren naar hun ideale kwalificaties.
Kwalificatie van bestanden
Wij voeren onafhankelijke bedrijfskwalificaties uit en kwalificeren de detectie van projecten.
Ondersteunende documentatie
- Analyse van de prestatie van de commerciële documenten
- Website klant
- Presentatiedocumentatie
- Bevestigingsmails
Copyright © 2014 - 2017 BeBridge. All rights reserved.